Återigen en jobb helg

Är det bara jag som känner mig totalt slutkörd?
Är så fruktansvärt trött hela tiden, beror de på årstiden tro.

Ikväll börjar min roliga jobb helg.
Skulle hellst av allt bara vilja krypa ner i sängen o stanna där till all is o skit är borta.
Men de e bara o rycka upp sig o kämpa på.

Min snälla mamma ordnar Galliana för mig idag, blir lite ont om tid dom dagarna jag jobbar.
Lördag/Söndag har jag utsläppet i stallet så då får man vara uppe med tuppen.
Som tur är börjar jag inte jobba fören 2 båda dagarna :)

Kommentarer
Postat av: lotta

skulle bara säga att jag tycker det är så himla skoj att se hur bra gallan har det hos dig. denna underbara häst som går genom eld och vatten. googlade på hennes namn och kom in på din facebook och såg även fina bilder där.. lycka till i framtiden och hoppas hon blir bättre i benet.// lotta vän till åsa gallans förra ägare

2011-02-04 @ 18:43:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0