Clinic

Ja idag var alla funktionärer inbjudna till en dressyr-clinic på Billdals RK.
Fick en massa bra tips!

I förmiddags vågade jag mig faktiskt ut barbacka på slingan,
tänkte att jag inte skulle vart ut på en sådan is-tur men vädrat var ju helt underbart, så kunde inte motstå. Gallianas ben var hur fint som hellst idag, får se hur det är imon.
Kör med lina varannan natt ungefär för att se om svullnaden ökar när hon inte har det.
Men henns hält-problem kvarstår ju dock.
Jag är övertygad om att det sitter i ryggen så ska försöka få hit massören i veckan.
Hjälper inte det så tror jag vi får börja se oss om efter en ny sadel till henne.
Och blir det verkligen inte bättre efter det så måste det ju betyda- att hon har ONT i ryggen! :(
Men de kan ju vara så att det är något i benet också, men mycket svårt att tro eftersom svullnaden går upp och ner. Hade de typ vart gaffelbandet så hade hon varit svullen likandant hela tiden, vilket hon inte är.
Så ja, jag tar dagen som den kommer just nu, och hoppas bara på att hon ska vara bra en dag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0