Tar de aldrig slut?

Så är man jätte glad för att vädret var bra idag.
Och så kommer man till stallet och Galliana är jätte tjock i benet IGEN!
Men de blev lite bättre efter jag hade skrittat henne och tvättat benet.
Så nu blir de till o fortsätta linda (IGEN!!!!!).

Men de roligaste med denna dagen:
Ahwie, jag ska vara funktionär på Gbg Horse Show.
Det är min snälla stallkamrat Sandra som fixat in mig! :D

Så trots att vad de nu en är med Galliana, för det är ju lite av ett mysterium.
Slutar denna dagen bra eller ja eftermiddagen iaf ;)

Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

Usch, vilken otur ni verkar drabbats av :-( Men det är skönt att veta att hon får god omvårdnad hos dig. Hoppas verkligen att hon kryar på sig snart så ni kan ut å ha skoj tillsammans igen! /Anna-Karin

2011-02-09 @ 23:23:09
Postat av: Malin

ja vi har haft en riktig otur denna vintern :/ Men de börjar gå åt rätt håll nu iaf :)

2011-02-10 @ 19:13:17
Postat av: Pernilla

Va kul att vara funktionär på GBG horse show.. ! Själv brukar jag alltid vara funktionär på Falsterbo horse show varje sommar ! ;)..

Hoppas att svullnaden går ner.. :(

2011-02-12 @ 15:45:36
URL: http://woodymille.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0