True Blood!

Tänker bryta med att skriva ett inlägg om något helt annat än hästar ;)
Så därför tänkte jag skriva om min andra besatthet.
True Blood, Vampire Diaries, Twilight Saga. Japp jag är som en 12-åring. Det är bara nåt med vampyrer som gör en galen. Och det är inte bara vampyrer, ge mig Harry Potter, varulvar och Förhäxad på ett fat också.
Kan ni tänka er att jag faktiskt gått o köpt 5 förhäxad säsonger, haha! Saknar dom sista, men har en känsla av att dom också kommer läggas till samlingen inom en snar framtid.
Just nu har jag någong slaga fetish för True Blood, och serie 4 börjar inte förens i juni :(
Så har även ställt in siktet på att införskaffa mig dom första säsongerna på True Blood. Visst är det skit bra att man kan kolla på avsnitten gratis över internet, men när det är något man verkligen vill se.. Så vill man ju faktiskt se de med kvalitét.
Så min nedräkning till True Blood säsong 4, har börjat!




Snälla ge mig Skarsgård!! Han är ju helt okay snygg ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0