Utsläppet!

Idag var jag uppe med tuppen 07.00! Hade ju som sagt utsläppet idag.
Mamma o jag åt en riktig go frukost innan vi åkt upp till stallet.
Är fortfarande mätt!
Tycker det är så gott att vi inte har någon riktig monster-häst i stallet som man behöver släppa ut,
det är bara ena hingsten som är lite lattjo lajban.
Gallianas sår/svamp/eller vad de nu kan vara på benet börjar se riktigt fint ut nu.
Ska trava henne igen efter helgen för o se om det fortfarande finns kvar någon hälta.
Vilket jag högt o heligt inte önskar att det finns.

Nu ska jag börja förbereda mig mentalt på att jag börjar jobba klockan 14.00.
Tycker det är så fruktansvärt segt att behöva jobba varannan helg, hade vart mycket bättre om man kunde vinna några miljoner på Lotto eller :P
Men vad gör man inte för sina små älsklingar!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0