Vi närmar oss en lösning

Jaa det tror vi iaf.
Gallianas ben kändes jätte bra idag, så vi har uteslutit att de skulle vara något i benet som framkallar hennes hälta. Mamma och jag pratade häromdan på om de kanske satt längre upp, typ korset.
Jag travade henne lite upför backen idag (jag sprag bredvid), kunde inte se någon direkt hälta i traven. Men när hon skulle sätta igång så var det precis som att hon inte fick med sig benet.
Snackade med Sandra om det och jah mycket riktigt när vi kände över ryggen så var hon hur stel som hellst!
Att vi inte tänkte på det tidigare!!!!!!
Så nu blir de massage i några dagar, och förhoppningsvis blir det bra :D

Kommentarer
Postat av: Sätilaryttaren Emma- Stolt varmblodsägare =)

sv; förstår vad du menar :) När jag var på en cr förra året så fick jag höra "åh vilken söt häst" fast sen när de såg ambras nr så fick man världens blickar xD

2011-02-06 @ 17:12:23
URL: http://satilaryttaren.blogg.se/
Postat av: Sätilaryttaren Emma- Stolt varmblodsägare =)

sv; förstår vad du menar :) När jag var på en cr förra året så fick jag höra "åh vilken söt häst" fast sen när de såg ambras nr så fick man världens blickar xD

2011-02-06 @ 17:12:23
URL: http://satilaryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0