Back in buisness

Eftersom det kommer kosta 100kr/mån att ha kvar sin zoomin sida,
så flyttar jag över hit till blogg.se.

Sidan har nu bytt namn till gallianasharp.blogg.se förut hette den MaalinNymaan.blogg.se.


Ni som följt mig på zoomin vet vad jag skriver om och vad min passion är; min ridtravare Galliana Sharp.
Här kan ni alltså följa min och Gallianas vardag.
 + lite annat smått o gott som händer i mitt liv.

Det krävs som sagt lite tid att få snurr på bloggen, få den hyffsad fin etc etc.
Men tålamod tålamod. Skall även försöka skaffa hjälp - någon som kan hjälpa mig få denna sidan i respektabelt skick ;)

Men jag ska göra mitt bästa, och hoppas på att det är någon i det här avlånga landet som kommer tycka min blogg är underhållande.

Ha det gott!
Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0