Helgen+tävlings resul. 2010

I fredags gjorde jag inte överdriver mycket, försov mig som sagt..
Igår var de stallet som gällde nästan hela dagen, och hennes ben är nästan helt bra nu :D
Så  jag passade på att longera henn i våran över snöade paddock.
Galliana var jätte tokig, bockade, sparkde bakut hihi, hon var jätte glad att få röra på sig.
På lördags kvällen åkte jag, pojkvännen + några kompisariväg o bowlade.
Efter det så fortsate vi tjejer vidare ut, och det var jätte trevilgt!!!
Men guuud vad det är dyrt ute, fyyy! Min stuent plånbok kände det igår ( i och med att jag är ute mer en sällan)..
Så idag har det varit en riktig slapp dag, var i stallet en sväng o grejjade iordning och la om benet på Galliana.
Och nu sitter jag här.

Lovade ju en resume från vårat tävlings år 2010, här kommer den ;

13 Maj 2010, Gråbo Ridklubb, hopp.                                     
60cm - CR  70cm - CR

 24 Juli 2010, Stall Birka, hopp
60cm - CR  70cm - 4 fel  70cm - CR

 4 Augusti 2010, Stall Phem, hopp
70cm - CR  80cm - CR

 14 Augusti 2010, Stall Birka, hopp
70cm - CR  80cm - CR

 11 September 2010, Ridtravarföreningen, hopp
80cm - 4fel  90cm - 4fel

 25 September 2010, Stall Birka tävling
70cm - 2:plats

 6 November 2010, Ridtravar DM, hopp
70cm - 2:plats


Kommentarer
Postat av: Annelie

Hej! Har nu tagit mig hit för att försöka göra mig en fin blogg jag med. :) såg din länk på zoomin.

Hur gjorde du din fina framsida... alvarligt, fattar nada :D

2011-01-16 @ 19:46:19
URL: http://caesarminhast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0