Yes!

yes yes yes, Gallianas svullnad har gått ner, inte helt men nästan  (fortfarande lite varm dock) :D
Bli nog en ridtur imorgon istället, för att verkligen känna att det är bra o ingen hälta.

Mamma vart snäll idag och hjälpte mig att inhandla foder, såg när jag kollade ner i tunnan att det behövdes!
Kan ju berätta hur Gallianas foderstat ser ut:

Morgon - 0,75kg Hippo Harmoni, Glucosamin (foderautomat)
Frukost - ca 4kg hösilage
Lunch - ca 3 kg hösilage
Middag - ca 5kg hösilage, 1kg Hippo Harmoni, 4 nävar lucern, Multivitamin
Kvällsmat - 0,5kg Hippo Harmoni, Glucosamin (foderautomat
)

Imorgon så tror jag att jag skall lägg upp våra tävlingsresultat från 2010,
kan vara lite roligt och se hur det har gått för oss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0