Årsmöte

Idag är det årsmöte för ridtravarföreningen Västra Götaland/Halland. Självklart ska jag dit ;)  Tycker ridtravarförbundet är ett så himla bra initsiativ! För alla er som har en gammal-travare och är nyfikna på förbundet har jag en länk till deras hemsida under länkar ;)

Våren är på igång och man känner hur hela kroppen börjar komma igång igen, jag ska investera i ett par nya joggingskor.. Behöver jag äns säga att alla byxor i garderoben är på bristningsgränsen när jag försöker trycka mig i dom med hjälp av vaselin o puder! Usch säger jag bara.

Galliana... Ja, ryggen är ju bra. Svullnaden är borta. Men varför går hon orent???? Dilemma.
På måndag ska jag ta tag i det, nu har jag väntat tillräckligt länge..
Håller mina tummar hela tiden för att hon mirakulöst bara ska vara bra en vacker dag ;)
Nu ska jag kila iväg till årsmötet,vill ha lite tidsmarginal ifall jag går vilse i Mölndal hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0