Tillbaks till verkligheten

Ja, den senaste veckan har jag som sagt inte varit speciellt aktiv :/
Men har haft en jätte kulig vecka som funktionär i stallet på GHS!
Känns lite konstigt att vara tillbaka till vardagen igen hihi.
Min lilla diva till häst har självklart tvingat mig att köpa massa fina grejjer på mässan till henne, mannekäng bilder kommer inom dom närmsta dagarna ;)

Galliana har blivit bättre i benen, ingen svullnad längre. MEN hältan sitter i, men nu visar hon både på h-bak och v-fram. Jag misstänker starkt att det har med någon slags sträckning att göra. Nu har jag dock haft is i magen tillräckligt, så Sandra skall hjälpa mig att få tag i någon bra snubbe, alernativ vet eller osteopat. Osteopaten trodde att det var muskulärt, och de tror nog jag med. Så det får väll bli en vända till honom...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0