Torsdag 24/3

Hej hopp, klockan är strax 08.00! Solen skiner och en ny dag väntar.
Har just nu min mardröms vecka. I tisdags var de prov, igår hade vi prov och idag skulle vi egentligen haft 2 prov men ena läraren blev sjuk så nu har vi "bara" ett. Behöver jag säga - JAG ORKAR INTE! Varför gav man sig ens in på en teoretisk linje. Skulle stannat kvar på bygg. Fast nej, de är ju faktiskt bättre o satsa pånågot man verkligen vill göra.

Idag ska Galliana sättas igång i trav :)
Som jag har längtat, hatar att beöva sitta o ta-släppa ta-släppa ta-släppa. Men jag har ju den hästen jag har också haha, min gangster!
Nu ska jag käka frukost, och sedan bär de av mot skolan och svenska-prov!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0