Våren är här!

Oj oj nu va de längesen jag skrev! Skäms på mig.
Det har inte hänt speciellt mycket, mysteriet med Galliana är löst. En trasig rumpmuskel och på de en överbelastning i bogen som ledde till en låsning! Så nu vart det löst, skönt.
Hon är så jäkla pigg nu så jag vet inte vad jag ska göra, får bara skritta denna veckan. Det går inte speciellt bra, vi trippar fram istället ;)

Det är väll typiskt att man ska jobba helgen nu när det är sånt kalas väder! Men som sagt min lilla Diva måste ju ha någonstans att stå,något att stå på och något att äta. Så de e ju bara o masa säg till jobbet, hihi :P



Just det, tänkte lägga upp bilder på vad jag fick inhandlat på mässan i år.
Bättre sent än aldrig!
Tyckte dock att mässan var ganska dålig i år, men man hittar ju alltid något.

Gulligt Eskadron täcke


Broderat dressyr schabrak


Silver-boots!
Jag tyckte dom var dö fräcka iaf ;)
+ ljus-rosa lindor och benvita teddy-paddar.
Jäkla häst man har som tvingar än till o köpa massa saker! haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0